Kapitel 1

Din kind mot min får mig att sprängas av överhetta inuti kroppen. Ditt vackra leende är som förut, det vackraste jag vet. Det sprider kärlek som om de vore vackra sommarblommor som förökar sig. Det finns ett hjärta inom mig som har en text inristad,ända längst in. Det står ditt namn, vidare läst "En kylig vinter natt får mig aldrig på fall, inte så en regning och kall augusti natt heller. Jag älskar dig idag, imorgon, tills jag går bort mot den oändliga himmlen.

du är som den vackra röda rosen. Du ger den färg och kärlek. Du är ymbolen för äkta kärlek. Den symbolen har du visat mig. Som en skimmrande stjärna har du räddat mitt liv. Nu är det min tur att visa vad du betyder för mig.
Om alla dessa utvalda ord som står för stark kärlek kunde bevisa det fullt ut. Då hade vi inte haft problem idag.

"Låt hjärtat tala, och inte hjärnan. våga ta risken, det är alltid någon som står på din axel och talar för det rätta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0