Dag som natt, Börjar bli långtråkigt att drömma.

alla sagor som slutar lyckligt. Är det här en sådan? isåfall en av få. Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle bli så här. Så här underbart med dig vid min sida. Man kan verklige vara sig själv med dig. Du är en av få som gör mig glad, en som ser mig var dag. Fast det var så kort tid jag kännt dig så var det natt efter natt jag drömde om dig, jag gör det fortfarande. Mitt slitna hjärta blev is av någon anledning. Det klarade inte av två saker samtidigt. Helt värdelös gjorde jag mig själv.  Kärlek är för dom som har tur, någon som vill ge bort lite tur? så att jag någon gång kan bevisa vad jag vill ha bevisat! Du är en av få som väckt mig, bland alla dom som knäckt mig. Alla under som förde dig hit till mig vill jag tacka. Dig glömmer jag aldrig. Du är det bästa.

"you don't know what you got until you missing it a lot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0