Kalkylerande tankar va?

Har inte skrivit på nån månad tror jag att det är? vad spelar det för roll när det finns underbara människor att prata med? Det var som sagt längesedan jag skrev här och jag tänkte nu ta mig lite tid eftersom min skol inspiration är slut som bara den. Nu orkar jag inte längre skriva om människan i mitt liv, ingenting händer och varför få sympati känslor för en "stackare" som jag. Stackare kallar jag väl inte direkt mig själv men annat fjortisfolk verkar tycka att de passar, så jag lyssnar på dem för en liten stund i mitt liv. Tänkte ta upp några saker som har hänt under senaste tiden. Jag har nu gjort mina första tre solo låtar på engelska, bad tunes om man säger så. men jag tycker texterna är viktigast och dom fick jag till rätt så bra. vill ni lyssna finns det på min myspace. Vad har jag mer gjort? ja visst ja! fjortis fest i Kolgårn. Helt okej i norslund innan  men att frakta en platt öl där ifrån med en kräkande emil till sidan om mig. Så tog det ungefär dubbla tiden. Men när vi väl kom fram var de kaos. Jag som kunde behärska mig fick något allämnt svart ryck och funderade åter igen på att ta livet av mig. När jag satt där för mig själv i gräset och puffade som en skorsten kände jag bara hur jag ville släppa allting och bara falla. Men vad fan? Någon där ute vill sorgligt nog som Sanna sa, dela mitt efternamn. Jag har inte längre någon gitarr så tyvärr kan jag inte spela och göra nya låtar ör mig själv längre. Men för alla er som vill lyssna på bra musik så föredrar jag Seaside. Men för övrigt mår jag jävligt bra och det är jag glad över!
Tror jag hamnat i någon skrivsvacka. för det här går inge mer. vi hörs å ses å läses!

hejj hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0